Ping Yahoo hostgator discount

Pages

Wednesday, November 4, 2009

Aizat Af5 - Kau Aku (Version 2)

G   Bm    C           F
Kau dan aku adalah satu tak kira apa
G E Am D
Segala rintihan aku engkau selalu ada
G C
Biar kata memisah kita
Am D
Biarkan saja
Em D Am
Kerana terbiasa

G C Am D C Bm Em
Mengejar mimpi yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilanganmu
Am C D G
Ku akan tunggu saat bertemu
G C Am D C Bm Em
Tiada henti......walau dimana kita berdiri di dalam dunia ini
Am C D G
Biar sampai akhirnya nanti

G Bm C Cm

G Bm C F
Semua tak terang di mataku walau warnanya menyala
G E Am D
Ingin merasa namun aku tak akan cuba
G C
Biar kata memisah kita
Am D
Biarkan saja
Em D Am
Kerana terbiasa

G C Am D C Bm Em
Mengejar mimpi yang pasti akan aku sentiasa merasa kehilanganmu
Am C D G
Ku akan tunggu saat bertemu
G C Am D C Bm Em
Tiada henti......walau dimana kita berdiri di dalam dunia ini
Am C D G
Biar sampai akhirnya nanti
G F E A G D
Akhirnya nanti....biar sampai akhirnya nanti..

No comments:

Post a Comment