Ping Yahoo hostgator discount

Pages

Wednesday, November 4, 2009

Azie - Pelamin Anganku Musnah

CHORD CADANGAN (Key chord:Dm)

EADGBE
A : X02220
A#(Bb) : X13331
C : X32010
Dm : XX0321
F : X33211
Gm : 355333



Dm C
Masih lagi tidak terlewat
A# Dm
Untuk aku ucap tahniah
Gm A
Di atas kehadirannya
Dm
Menggantikan aku

C Dm
Pastinya oh hidupmu
A# Gm A
Akan lebih bermakna
C Dm
Dan aku usah kau kenang
A# A
Walau kita pernah berkasihan



Dm C
Maafkan diriku ini
A# Dm
Kerna tidak hadirkan diri
Gm A
Di sewaktu hari
Dm
Persandinganmu


C Dm
Adakah kau ingin lihat
A# Gm A
Air mata ini berguguran
C Dm
Puaslah hatimu kini
A# Gm A Dm
Memainkan perasaanku selama ini



F C
Masihkah dengan janjimu
A Dm
Apapun jadi akulah pilihanmu
Gm C Dm
Engkau sanggup hapusi cinta yg lalu
F C
Ku angankan pelamin indah
A Dm
Untuk kita berdua singgah
A# A
Sayangnya semua musnah




Dm C
Kau buat malamku jadi gerhana
A#
Dan hidupku tiada maknanya
A
Hanya bernyawa namun tak bermaya
C F
Terkadang aku merasa menyesal
Gm
Kerna telah sehabis daya
A
Aku cinta dirimu oh kasih
Dm
Akhirnya aku sendiri tersisih


Gm A
Bisa sungguh luka ini
Dm
Walau tak berdarah

No comments:

Post a Comment