Ping Yahoo hostgator discount

Pages

Monday, April 18, 2011

Joanna & Co - Aku Pelangi

A            Bm
Ku selalu di hati
Bm C#m
membuai rayumu
Bm-A
hiasi dunia sepimu
A Bm
seukir senyuman dariku
C#m
mengegar mayamu
Bm-A
kau segalanya bagiku


F G
Takkan setia takkan kembali
C#m Bm A
bawa dirimu dan tinggalkan ku
A Bm C#m G
ke matamu lihatlah diriku
A Bm C#m G
aku pelangi yang dinanti

A Bm
Ku sinar cahayamu
Bm C#m Bm-A
disaat indahmu juga waktu resahmu
A Bm
ku lukisan imaginmu
Bm C#m Bm-A
kini kau membisu setelah ku tiada

F G
Takkan setia takkan kembali
C#m Bm A
bawa dirimu dan tinggalkanku
A Bm C#m G
ke matamu lihatlah diriku
A Bm C#m G
aku pelangi yang dinanti

A Bm C#m Bm
Berharap bayangku pulang
A Bm C#m
nikmati tiada ku
Bm
ohh ooo...

A Bm C#m G
Ke matamu lihat diriku
A Bm C#m G
aku pelangi yang dinanti
A Bm
buka matamu
C#m G
lihat diriku
A Bm
aku pelangi...

No comments:

Post a Comment