Ping Yahoo hostgator discount

Pages

Friday, January 27, 2012

Stings - Dalam Diam Ku Mencintaimu

            Am                  Dm

Entah mengapa ku rasa tak menentu

G C E

Semenjak aku mengenali dirimu, sayang

Am Dm

Terbayang-bayang wajahmu di mataku

G C

Hingga tersentuh rasa indah di kalbu

E Am

apakah ertinya

Dm G C

Aku tak tahu mengapa aku rindu

Dm G C

Ingin ku curah tetapi rasa malu

Dm G C

Cubalah engkau mengerti isi hati ku

Dm G C

Di dalam diam aku menyintai mu

Dm F C Am

Ku harap kau faham perasaan ku

Dm F G C

yang kini dilamun rindu pada mu

Am F

sungguhnya aku telah jatuh cinta

G C F

oh...indahnya bila bersama mu

C

moga kau dapat terima

G C F

cinta ku dengan ikhlasnya

C

janganlah engkau sia-siakan

G C

harapan dan impianku

G C

dalam diam kumencintaimu

No comments:

Post a Comment